maandag 10 september 2012


MICI
Ik kan mij zo voorstellen dat de term MICI u als niet-medewerker van You Sure niets zegt, maar iedereen die bij You Sure werkzaam is of in het verleden is geweest des te meer. 
Om alles wat we met u afspreken vast te leggen en om u zo goed mogelijk te woord te kunnen staan als u belt over een wijziging op een polis, als u een vraag hebt over een nota of wanneer u een schade wilt melden gebruiken wij ons administratiepakket MICI.
Marketing Intelligence Customer Interest
Met de term administratiepakket doe ik MICI te kort. In MICI kan namelijk veel meer dan alleen vastleggen wat je weet. Zoals de naam al doet vermoeden is MICI vooral een Intelligent Marketing systeem dat vastlegt wat de klant beweegt. Waar zijn of haar interesses liggen. Welke financiële diensten bij ons zijn afgenomen en welke er op basis van allerlei segmentaties en zorgvuldig samengestelde criteria nog ontbreken. Met MICI zetten wij de klant nadrukkelijk centraal.

MICI 2.0
De ontwikkelingen op het gebied van automatisering staan nooit stil. Kijk maar eens naar de ontwikkelingen op het gebied van Social Media en de manier waarop we tegenwoordig met elkaar communiceren. Alles gaat sneller en efficiënter. MICI is daarop geen uitzondering. 

De afgelopen maanden zijn we dan ook druk bezig geweest met de voorbereidingen voor de migratie van MICI 1.0 naar MICI 2.0. Een forse operatie waar we als bedrijf nu middenin zitten.

Wat betekent MICI 2.0 voor de medewerkers van You Sure?
De eerste paar dagen is er altijd een gewenningsperiode. Het is in feite een nieuw systeem, waarbij alles net even op een andere plaats staat en net even anders heet. Maar in MICI 2.0 gaat alles sneller en efficiënter waardoor er steeds meer tijd overblijft om aandacht te geven aan de klant!

Wat betekent MICI 2.0 voor u als klant van You Sure?
U merkt in eerste instantie nauwelijks iets van de overstap naar MICI 2.0. Het is per slot van rekening een interne aangelegenheid. U krijgt ons nog steeds gewoon persoonlijk aan de telefoon als u ons belt. U ontvangt nog gewoon uw mailtjes en brieven. En de polis, al dan niet met een traditionale acceptgiro, krijgt u ook nog gewoon thuisgestuurd.
Maar de komende maanden gaat er ook voor u steeds meer veranderen. Wat? Dat vertellen wij u binnenkort!


Martino Scheepens

Geen opmerkingen:

Een reactie posten