vrijdag 3 augustus 2012

Toen ik ’s middags opeens werd opgebeld met de vraag of ik een ‘blok’ wilde schrijven was ik enigszins verbaasd. Zeker toen mij werd verteld dat het de bedoeling was dat mijn blog indirect op Facebook terecht zou komen. Toegegeven, ik ben niet bepaald een genie wat betreft Facebook. Ik moest dus iemand vinden die mij op weg kon helpen met alle ins en outs.
Gelukkig heb ik een vrouw die de hele dag met haar Iphone in de weer is. Wanneer ik weer eens het geluidje ‘ping’ hoor weet ik dat het raak is, ze heeft weer een berichtje op Facebook. Gelukkig wist zij mij uit te leggen dat het ‘blok’ dat ik zou moeten schrijven eigenlijk een ‘blog’ heet. Weer wat geleerd.
Oké, dacht ik, iets schrijven met betrekking tot Facebook in relatie tot de financiële branche en het moet nog leuk/interessant zijn ook. Wat dacht u van het volgende? U als lezer heeft naar alle waarschijnlijkheid thuis een aantal verzekeringsproducten lopen? Denk aan uw autoverzekering of verzekeringen t.b.v. uw huis, aansprakelijkheid en nog veel meer.
Sterker nog gemiddeld heeft iedereen 9 verschillende verzekeringsvormen. En betaald u al gauw zo’n 1.500 euro of meer per jaar. Wat zou u ervan vinden omdat met zo’n 20% te laten dalen in ruil voor een goedkoop ondersteuningsabonnement? Vindt u dat leuk/interessant dan hoor ik het graag. Dan zal ik in mijn ‘blog’ de volgende keer aangeven hoe dat kan!
Joep van den Eijkel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten